jueves, 22 de agosto de 2013

Angel

Puc ser sincer?
Ho deixaria tot i aniria a buscar-te.



Llegeixo el nou missatge. El torno a llegir. Un cop més. Em dono compte que no he respirat des de la primera lectura. Deixo anar l'aire de cop...Que significa això?
Significa el començament.

Hores després, rebo la trucada. Aquest cop el cor em fa un bot. El noi dels pantalons estrambotics ho ha deixat tot. I ara podem tornar a començar. Aquest cop fer les coses bé...
Oh, estimat diari, sóc tan feliç, es com si estigues dins d'una pel·lícula saps?
Una d'aquelles on el noi i la noia, despres de viure mil i una aventures tornen a estar junts...
I demà, com si tornessim enrere dos mesos tornarem anar, ell i jo, al mateix parc on tot va iniciar i ara, després de les mil i una aventures continuará.
Estimat Diari, tinc un somriure imborrable, i tot es gràcies a ell, al meu angel.

No hay comentarios:

Publicar un comentario