martes, 20 de agosto de 2013

Més canvis

La gent canvia. I jo cada cop ho estic fent més.
Es com si ja no sigues la persona de abans saps? La meva "jo" es taaaaan diferent!
La meva jo actual pensa d'unaltre manera, vesteix diferent, canta diferent, avui porta els cabells blau i rosa (tot i que vull que es quedin permanentment així per que m'encanten) i fuma...
Se'm fa extrany dir-te que des de fa uns dies que fumo, Estimat Diari. Però he de ser sincera...Em sento bé amb un cigarret a la mà, saps? Avui he anat a comprar-ne- La meva "jo" actual s'ha vestit como una noia de 20 anys italiana i ha marxat. Tinc aquest do. Si vulgues, podria ser un apersona diferent en menys de 20 segons. Si volgues ningú sabria com soc realment. Podria ser una noia fina i amb classe que s'enamora fàcilment, o una noia de 18 anys que ja no parla. I en canvi, que sóc? Sóc una noia que no sap que és. Rebel, confusa, misteriosa, soc jo Estimat Diari!

No hay comentarios:

Publicar un comentario