martes, 14 de mayo de 2013

Errors

Com saber si es un error si no el comets?
Estaria bé que estistís una resposta a tal pregunta, ja que molets vegades l'ha formulo. Diuen que els records es poden reactivar només sentint una olor, una paraula o una canço...En el meu cas , els seus ulls color mel i la seva manera d'abraçar-me m'han fet tornar al passat. M'ha fet tornar als records que ara formen el somni que m'ha fet apendre. Aquella étapa, que sota l'odi i el dolor em sembla màgica i molt bonica.
Se que hauria de continuar sense mirar enrere, però...i si...i si aquest cop és diferent? M'he d'arriscar? He de comentre el "possible error" amb el ell, el noi dels ulls de color mel?

Att. Una noia complicada, i aquest cop molt confusa.




http://www.youtube.com/watch?v=7mBfW-CdgLE



No hay comentarios:

Publicar un comentario