viernes, 24 de mayo de 2013

Recorre una part d'un camí, no significa equivocar-se

Avui.
Avui em pot canviar la vida. A partir de avui, jo seré diferent i el meu futur agafarà un camí o un altre... Diuen que recorre una part d'un camí no significa equivocar-se...Però i el temps predut?
Avui, un dia normal com qualsevol altre deicidirà si continuo en aquest camí o si canvio de direcció bruscament, decidirà si em quedo amb la gent que més admiro, o no.

Aquest és el motiu de el meu estat dels últims dies...Si no fos per ell, el noi imprecindible a saber com hagués acabat, pitjor que fa uns mesos no, perquè allà vaig tocar fondo, però m'hauria tornat a enfonsar?

I aquesta, és una de les poques preguntes que no necesito cap resposta, millor.

Avui, els nervis m'han vençut. En el fons no és més que un examen, però aquest examen ho soposa tot....Sovint penso en com les coses haurien canviat amb petits gestos: si agafo el carrer més curt o més llarg, si menjo una poma o tres galetes, si decideixo parlar o no amb una persona...

I avui és un dia, que depén de com acabi tot canviarà, i mai sabré com hauria sigut la meva vida si avui hagués estat diferent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario